Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor Nadzoru  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
budownictwo  
Stanowisko
Inspektor Nadzoru  
E-mail
pzd.pajeczno@post.pl  
Telefon
(43) 841-40-17  
Fax
(43) 841-40-17  
Data składania
2017-03-27  
Data wygaśnięcia
2019-03-27  
Tagi
 
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
pajęczański  
Gmina
Działoszyn
Miasto
Działoszyn  
Ulica
ul. Bugaj  
Numer budynku
23  

Działoszyn, dn. 14 marca 2017 r.

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PAJĘCZNIE
Z/S W DZIAŁOSZYNIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

Inspektor Nadzoru – ½ etatu

(nazwa stanowiska pracy)

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) ukończony 18 rok życia,

3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne,

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

5) nieposzlakowana opinia kandydata na pracownika.

 

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe – budownictwo.

 

Doświadczenie zawodowe:  Staż pracy 3 lata.

 

Uprawnienia:

1) uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wykonawcze do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi,

2) posiadanie prawa jazdy kat. B,

3) obsługa komputera w zakresie: MS Word, Ms Excel, Norma Pro.

 

Umiejętności zawodowe i predyspozycje osobowościowe:

Znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa prawo budowlane.

 

2. Wymagania dodatkowe:

Umiejętność logicznego myślenia, technicznej obsługi komputera, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność utrzymania porządku w  dokumentach i na stanowisku pracy, umiejętność słuchania i wysławiania się, umiejętność pracy w zespole, szacunek do drugiego człowieka, dobry stan zdrowia, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)  przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz planowanie innych zadań na rzecz obronności kraju,

2)  przeprowadzania okresowych kontroli stanu dróg,

3)  sporządzanie i gromadzenie informacji o stanie dróg oraz o stanie mostów i przepustów,

4) sprawowanie nadzoru przy robotach remontowo-budowlanych i innych-własnych, zleconych lub wykonywanych w pasach drogowych przez wnioskodawców,

5) przedmiarowanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych,

6) koordynacja robót w pasie drogowym,

7)  wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg lub drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,

8)  gromadzenie danych techniczno-eksploatacyjnych dróg,

9) prowadzenie ewidencji mostów i przepustów, w tym Książki Obiektu Mostowego,

10)  wykonywanie określonych odrębnymi przepisami przeglądów mostów.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) obowiązująca dobowa norma czasu pracy wynosi: 8 godzin,

2) obowiązująca tygodniowa norma czasu pracy wynosi: 40 godzin,

3) ze względu na zatrudnienie na ½ etatu obowiązujący pracownika wymiar czasu pracy wynosi 4 godziny na dobę i przeciętnie 20 godzin w tygodniu,

4) częstotliwość wypłaty wynagrodzenia: 1 raz w miesiącu,

5)  wymiar urlopu wypoczynkowego: stosownie do wymiaru etatu i stażu pracy – 10 dni przy zatrudnieniu krótszym niż 10 lat, lub 13 dni jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.

 

5. Uwagi: Umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia i zatrudnienia na pełny etat.

 

6. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny,

2)  CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (nazwa zakładu, okres zatrudnienia, stanowisko, wykaz wykonywanych podstawowych zadań),

3) oryginał kwestionariusza osobowego,

4)  kserokopie świadectw pracy,

5)  oświadczenie kandydata, że stan jego zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

7)  oświadczenie o niekaralności,

8)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

9)  w przypadku dopuszczenia do ubiegania się o stanowisku urzędnicze, obywatela Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub innych przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej,

10)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

11)  oświadczenie z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 9t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,

12)  oświadczenie: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,

13)  osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

1)  Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie, ul. Bugaj 23, 98-355 Działoszyn lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektor Nadzoru”  w terminie do dnia 27 marca 2017 r. do godziny 15:00 .

2)  Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie) nie będą rozpatrywane.

3)  Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko kandydaci spełniający wymagania formalne.

4)  Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Powiatowego Zarządu Dróg (pzdpajeczno.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie, ul. Bugaj 23, 98-355 Działoszyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43) 841-40-17.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..